top of page
Keresés

Játékoshíreink 2. rész

Előző posztunkban írtunk csapatunkkal hosszabbítást kötött játékosainkról. Most szeretnénk Önöknek bemutatni új igazolásainkat 2 részletben.

Játékosainknak ugyanazt a három kérdést tettük fel.


1) Honnan érkeztél hozzánk?

2) Milyen poszton játszol?

3) Mik az első benyomásaid a csapatról, milyen céljaid vannak az elkövetkező szezonban?



ANNUS ÁRPÁD

1) Szolnoki MÁV

2) Center

3) Csapattársak nagyon kedvesen fogadtak, igazán jó fej és befogadó társaságba érkeztem. Célom: Minél fentebb kerülni a tabellán, dobogós helyen végezni. Mérkőzéseken kiderül majd, hogy mik lesznek az erőviszonyok.



ERŐS RONALD

1) Dabas FC

2) Belső középpályás

3) Nagyon pozitívak az első benyomásaim, jó és összeszokott közösségbe érkeztem, megpróbálok a lehető leghamarabb beilleszkedni, ezt jó teljesítménnyel érhetem el a leghamarabb. Célom, hogy dobogós helyen végezzünk a csapattal.



HUSZTY DÁNIEL

1) III. KerületI TVE

2) Belső védő, szélső védő

3) Nagyon jó fiatal társasághoz érkeztem, ahol a jó hangulat mellett egy tehetséges csapatba csöppentem. Az egész karrierem során a végső győzelemért játszottam és itt is a maximális célom ennek elérése.


367 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

TÁMOGATÓINK

bottom of page